Det luktar höst

Morrn morrn!

Sitter och äter frukost. Skulle åkt in till stan och farfar idag, men tar det imorgon istället. Jag vill inte försaka det fina vädret utan tänkte ge mig  ut på en promenad innan jobbet istället.
Imorgon är jag ledig och då har jag tvättstugan. Då kan jag handla lite och åka in till farfar. Sen kommer svärmor, svärfar och svägerska också, om de är friska och krya nu, de stackarna som varit sjuka. *peppar peppar* men jag hoppas verkligen jag slipper bli sjuk. Alla är verkligen sjuka nu! Usch!

Man känner verkligen i luften att hösten är i antågande nu. Det blev en kort men intensiv sommar. Jag är glad att jag hade tidig semester i år! Nu är det bara att hoppas att det blir en varm och solig höst. Då är det nästan som vackrast ute.

Nu ska jag lyssna på lite musik. Har upptäckt ett band jag gillar. Crazy Lixx heter de. Har jag skrivit nåt om dem? ;) *hihi*

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ja vi får se bara vilken tid det blir för M jobbar till 18 men skulle försöka få ledigt från 15... annars blir det nog jag o K som kommer tidigare på em.... vi hörs vidare om tiden när M hör av sig igen kram o ha en fin dag

2010-09-02 @ 12:30:48

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0