Skrapat rutorna

Nu har jag kommit hem från mina tränigspass för inte så längesen. Har ätit lite och sitter med min kopp te nu. Ska iväg och jobba snart också. Ingen rast, ingen ro. Haha.. jodå det har jag också.
Men imorse alltså, vad hemskt. Det var så kallt ute så jag fick skrapa rutorna! MegaUSCH! Den tiden längtar man ju inte direkt efter. Huga!
Får väl se hur det ser ut imorgon för då ska jag in skapligt och klippa mig och sen handla lite. Ska kolla om det finns tid i tvättstugan då med, för tvätta, det behövs det återigen... Så ska jag baka till jobbet också. Vi ska ha personalmöte på onsdag och hälsa vår nya lagkamrat välkommen. Ska bli kul att se vem det är. Enligt ett par stycken så är han definitivt bättre än de två senaste vi antällt. Vi får se.

Nu ska jag bläddra igenom dagens reklam.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0