Förtjänt

Morning morning!

Sitter som vanligt och dricker te. Ska iväg och träna om en stund. Easyline blir det denna gång. Hoppas jag inte mår illa efter det idag som jag gjorde förra gången. Haha! Men man får ju öva upp orken med så... Efter träningen är det bara att åka hemåt och gå på möte på jobbet. Vi ska få träffa den nya killen. Jag har bakat cupcakes till dess så den ska jag göra mig förtjänt av på gymmet tänkte jag.
Sen är det bara hem och ha en skön ledig kväll.

Köpte ju förresten ett svart graffitti-lack för inte så länge sen. Det har jag på mig nu och jag tycker nog det är lite coolt. har inte riktigt bestämt mig men jag tror det. Haha! Vi får se.
Ska visa bild sen.

Tjing tjing

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0