Ebay

Åh, en ledig måndag! Så undebart skönt! Klockan är halv nio och jag sitter och äter frukost. Ska in och träna om en stund. Igår var det sjukt mycket att göra på jobbet så jag var helt slut redan när klockan närmade sig halv elva. Knappt att vi fick en lugn stund och vi fick säg åt folk att gå när vi stängt.
Zigenare hade vi inne också som försökte stjäla cigaretter. Jävla äckelmänniskor, jag tål inte zigenare. Jag försöker vara öppensinnad för dessa människor, men gång på gång så överbevisar de mig att alla fördomar är sanna! Usch! Finns det en endaste ärlig zigenare?? 

Satt på ebay häromdagen också och klickade hem tre tuffa nagellack från China Glaze. De är helt omöjliga att få tag på förutom på auktionssajter verkar det som, men nu ska de vara på väg. På tradera var de så dyra så med frakten medräknad från Usa så blev de ändå billigare att köpa från ebay än från tradera. Sjukt. Nu är ju iofs dollarn väldigt låg också. Det gillar vi. Hihi! Bilden har lag lånat från säljaren. Halloween 2010 Awakening heter kollektionen.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0