Dåligt!

Ok,  har varit fruktansvärt dålig på att blogga på ett  par dagar. Inspirationen och lusten har inte infunnit sig som den ska. Men imorgon kanske det blir bättre, vem vet.

Här har det mest jobbats och tränats. Har fått lite ont i andra knät, men förhoppningsvis går det över. Ska in och köra bodypump imorgon, men det får bli med lätta vikter.
Egentligen skulle jag har jobbat både idag och imorgon, men eftersom jag jobbade åt Pelle förra helgen så blev jag ledig nu. Fantastiskt skönt.

Idag har vi inte gjort mycket alls. Handlat lite, det är det enda vettiga. Annars har vi bara ätit god mat, latat oss i soffan, kelat och busat med kissarna och sett på Sons of Anarchy och en Beck-film. Jag såg, Fredrik sov. Ska se om jag får med honom in i sängen nu eller om han tänker sova på soffan inatt. Hihi!

Målade naglarna med ett riktigt snyggt lack idag. Cabaret heter det och kommer från MIST. Jättefint lilarödplommonfärgat. Visar imorgon om jag får nån bra bild i solsken.
Nu ska jag sova lite.

Underbara Fredrik gav mig en julmust i present igår. Den är självklart redan slut eftersom jag älskar julmust, så nu har man lite julabstinens också. Hahaha!

Tjingen så länge!

Kommentarer
Postat av: Addicted to Julmust

Årets första julmust är nog den bästa presenten! ;)

2010-10-17 @ 05:32:14
URL: http://addictedtojulmust.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0