Zumba!

Tjo!

Här är träningsvärken ett faktum. Var på gymmet igår med min kära vän Lindsey. Vi hade bokat in oss på zumba. Jag var lite nervös eftersom jag inte kan dansa och inte varit på passet förut, men det var grymt roligt! Skrattade gott under hela tiden i princip! Jag hängde definitivt inte med på alla grejer och rörelser, men i rörelse var man ju hela tiden och svettades som jag vet inte vad.
Den timmen gick alldeles för fort tyvärr, men zumban ska jag försöka boka fler gånger, helt klart!

Efter zumban hade jag ett pass med bodypump också. Det var längesen jag körde det och det känns i kroppen idag. Träningsvärk överallt. Men det får vara som det är. Haha!
Ska ju jobba ett hästpass på nio timmar nu ikväll så man lär väl vara lagom mör till imorgon också.
Då har jag ingen träning inbokad, det blir på onsdag.

Skulle egentligen ha tränat idag, men när klockan ringde vid åtta i morse så var jag helt färdig. Jag orkade helt enkelt inte. Har inte kunnat sova alls bra inatt. Vet inte varför. Vaknat stup i kvarten och legat och vridit och vänt mig. Och NEJ, det hade inte med att göra att jag såg Paranormal Activity igår. Faktiskt. Haha!
Får se om jag sover bättre inatt. Gillar ju inte att sova för länge, men idag behövdes det nog. Annars borde jag ha vaknat tidigare än tio i tolv. *fniss*

Men nu ska jag fixa till mig lite till jobbet.
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0