Update!

Hej!

Det har varit en helt vanlig vecka. Tränat, jobbat och så vidare. Dock så har vi gjort klart vårt fina kök, så nu är det vitt med en svart-silvrig fondvägg och det blev kanonbra! Mamma hjälpte oss att börja tapetsera, men sen var hon tvungen att gå till jobbet så då gjorde jag och Fredrik klart resten. Jag är riktigt stolt över oss! Så blev det såklart fram med julstjärnan och julgardiner, julduk och julhanddukar. Blev så fint så! Eftersom jag jobbar på söndag när det är första advent så ska jag plocka med tomtar och sånt på måndag.

Skulle ha jobbat nu i onsdags och idag, men sjukskrev mig dessa dagar. Alexandra var så snäll och tog tiderna. Har haft en ruggig huvudvärk och så kände jag att jag helt enkelt behövde ett break i ett par dagar. Ta det lugnt och vila.

Idag fyller fina Fredrik år! <3 Stort GRATTIS till honom och jag hoppas han är nöjd med sin födelsedag. Kalaset är imorgon men en trevlig dag tycker iallafall jag att vi har haft. :)

Imorgon blir en spännande dag. Jag ska nämligen göra ett besök på make up-skolan, som jag hoppas att jag kommer in på i januari! Runt elva ska jag vara där och Fredrik följer med som moraliskt stöd. Hehe! Sen skulle vi kolla lite allmännt på stan. Var hundra år sen jag var i Stockholm.
På kvällen kommer lite släktingar hem till Reneé och firar Fredrik med oss. Ska bli kul!

På lördag är det dags att jobba igen, men det funkar. På måndag är jag ju ledig igen. Hehe!
Nu är jag så trött så jag strax ska krypa till kojs.

Natt natt!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0