Snön vräker ner!

Ledig dag idag. Tjat från farfar, orkar inte.
Skulle åkt in till honom idag, när Fredrik tränade, men orkade bara inte. Ville ha en dag hemma och inte behöva göra nånting.
Imorgon ska jag in och träna, så kände att jag lika gärna kan ta det då. Det får han fan tåla. Blev så irriterad idag när brorsan berättade att han sitter och ljuger för mig och håller på. Manipulativa skruttgubbe! Så är väl ioförsig alla dumma alkisar...

Här har det snöat hela dagen. Inte så lite heller, och fortsätter gör det.
En sak som Fredrik och jag pratade om förut idag är att alla säger oväder så fort snö kommer på tal.. Det jag undrar är: Är inte snö ett väder som sol eller regn? Nej det kallas istället O-väder.
Oväder är det ju bara om det stormar och snöar eller regnar samtidigt. Om det blåser som fan. DÅ är det oväder. Men vanlig snö, det är faktiskt väder. Haha!

Nu är jag ashungrig. Blir ris och korvstroganoff idag. Fredrik fixar. Jag ska bara skära den äckliga korven som vanligt antar jag.

Kommentarer
Postat av: Milla

Håller med dig angående snön, men här var det faktiskt oväder igår. Det blåste och snöade utav bara fanderns... Men ut i rusket skulle jag iaf.



Allt bra med dig annars? Skulle du komma tidigare på måndag eller åker du med Lisa?



Kram kram

2010-11-10 @ 09:47:48
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jättebra sagt! Jag älskar när det är klart och kallt och snön dalar ner lugnt och stilla, eller morgonen efter, när det är solsken och snön gnistrar på marken och grenarna. Det är INTE oväder i min bok!

2010-11-20 @ 00:40:13

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0