Latmask

Usch vad jag har varit dålig på att blogga på sista tiden. Har inte haft nån särskild lust eller inspiration alls faktiskt. Jag har tränat, jobbat och umgåtts bara. Livet utanför datan har helt enkelt tagit för mycket tid. Hihi!

Men det har varit en trevlig tid iallafall. Har jobbat litegrann, tränat en del och så igår åkte jag och Fredrik till Stockholm och Globen för att kolla hockeyderby, DIF-aik. Det gick ju sisådär, så det var ju inte kul, även om det var kul att se hockey live för första gången. Men en vinst hade ju suttit fint.

Idag har vi varit i Skärholmen och kikat runt lite. Köpte en tröja på Stadium.
Igår när jag var på stan i Nyköping i väntan på Fredrik så hittade jag ett par skoj saker med. har ju fastnat för ugglor så ett par supersöta örhängen köpte jag, med ugglor och så ett par vanliga glasögon i plast, med ofärgade glas. Riktigt nördiga och fina. Gilla!

Har verkligen fastnat för ugglor alltså. Kom på för ett tag sen hur söta de är. SÅ nu har jag både en ring, ett halsband och ett par örhängen med ugglor. Hahaha! Det går ju liksom inte att säga att ugglor är fula! Kolla själva:



Alla bilder har jag hittat random på google. Det är en Snöuggla, en sparvuggla, en pärluggla och en kattuggla.
Sjukt söta! Vill ha en egen! Haha!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0