Julsmaker

Hej hopp!

Sitter här hemma och fryser lite.
Har just ätit nudlar, mina favoriter yum-yum. Rätt starka. Haha!

Har varit inne i stan idag och handlat glögg till farfar. Sen åkte jag och tränade Easyline och sen blev det till att handla lite åt mig själv också.
Var tvungen att testa de nya grädde-sorterna som kommit. De smaksatta... en med jordgubbssmak och två med chokladsmak köpte jag. Får se vad man kan hitta på för skoj med dem. Lät kul iallafall.
Annars blev det lite annat livsnödvändigt, såsom pepparkakor och julmust och clementiner. Men risgrynsgröten glömde jag till min stora förtret. Får köpa det imorgon eller nåt.

Nu här ikväll blir det lite mys. Ska baka äppelpaj och så ska vi se Sons of Anarchy. Lätt, den bästa serien.

 I övrigt så bjuder helgen enbart på jobb, men på måndag är jag ledig igen. Då ska jag till Milla på ljusparty. Ska bli kul!

Nu ska jag diska klart och sen fixa paj.
Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Milla

Du får komma när du vill. Jag är hemma hela dagen. På sin höjd ska jag in en sväng till Sörping och handla, men det tar inte alltför lång tid.



Jag köpte alkoholfri äppelglögg på jobbet häromdagen. Den kan jag rekommendera. Riktigt god!



Kram

2010-11-10 @ 22:24:39
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0