Bodycombat: check!

Idag har varit en sjuuuukt seg och tråkig dag. Det har verkligen inte hänt nånting på hela dagen.
Först på eftermiddagen åkte jag in till Lindsey och fick en varm härlig kaffe och sen drog vi till World Class. Hahaha, det blev en kort men rolig bilresa. Vi skulle hitta in på parkeringen där vi skulle stå och det resulterade i att vi hamnade på gngvägen och jag vet inte vad allt. Hahaha! Men in kom vi inte förrän efter ett bra tag.

Men bodycombaten var kul! Nu var det en tråkig release tyckte Lindsey, men jag tyckte ändå det var helt ok. Däremot var det väldigt svårt att hänga med i koreografin, så jag var inte så effektiv som jag önskat att jag kunde vara. Skulle jag gå några gånger så skulle jag nog fixa det, men nu var det knepigt.
Efter det blev det till att åka hem och äta och nu ska det snart bli en dusch. Det behöver jag.

Tjo!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0