Adidas

Såhär ser adidströjan ut som jag köpte på Stadium idag. Det roliga är ju just att jag beställde en från Haléns också (därfrån har jag lånat bilden), men den blir det ju till att sända tillbaka. Varför betala 700 när jag fick den för 199 liksom? Haha!


Här är min söta ugglering också, som jag köpte på tradera. Bilden är lånad från säljaren.

Annars har jag som vanligt mest köpt smink från tradera. Det har ni väl tröttnat på att se antar jag. Haha!
Fast det här köpte jag på Make Up Store för ett par veckor sen.

Det är en microshadow som heter Winterland, en high tech lighter som heter Energy och ett läppstift som jag inte minns vad det heter och så Frozen Diamond med cremeglittret.
Det är även en eyedust som heter Paragon. Den ser ut såhär utan primer:


Har också köpt ett lila läppglans som matchar läppstiftet. Tror det heter Past.

Japp... det var lite.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0