Tusen bilar!

Hej hopp.
Grymt skönt att vara hemma idag. Det har varit en kul kväll med Eric så inte för det, men ack vad vi fick att göra! Lite halvspringit sådär hela dagen med raggarbilar och hojar men såhär på kvällskvisten så började det lugna ner sig. Vid tio hade vi gott om tid på oss att göra det vi skulle trodde vi. Bara det att det då dundrad in bil efter bil efter bil efter bil efter bil efter bil efter bil osv.... Det var de som samlats på Bauhaus som nu hade dragit vidare och skulle rejsa nån annanstans. De stannade alla hos oss och köpte korv. Satan, det var ganska kul för det var bra folk, men ack vad tiden gick. Typ kvart över elva så drog bilarna och plötsligt så hade vi verkligen inte gott om tid på oss längre.... Vi hann inte med allt vi skulle, men jag hoppas Malin har överseende med det imorrn bitti. Eric som kommer sen får väl förklara läget. Hehe!

Själv ska jag bara gå in och lägga mig och läsa nu. Helt trött i kroppen, men nu är det bara en arbetsdag kvar och sen är jag ledig ett par dagar. Då ska jag luncha med Lindsey på måndag. Ska testa Sushi och då börjar Fredrik sin lastbilsförarutbildning också. Kul kul för honom! Att få göra nånting äntligen.

Men nu är det definitivt sängen som gäller.
Tjing och godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0