Nu bär det av.

Godmorgon!
Ja, idag ör jag uppe tidigt. Ska vara på jobbet om ca 20 minuter. Har inte klätt mig eller ens druckit mitt te ännu, men det är nog lugnt. Hehe!
Vi ska iväg på nåt som kallas 24-timmars... lite möten, lite aktiviteter, lite middag och sen party. Sen sova, sen frukost och sen hem. Bara att vi från vår station åker hem efter middagen ikväll eftersom vi har skolungdomarna som måste jobba vidare med sina uppdrag imorgon, dvs skolan. Men det passar mig utmärkt. Gillar bäst att sova hemma. Hehe!
Så eftersom man vaknade tjugo över fem imorse så sitter jag nu här med full sminkmundering och börjar såklart bli lite trött. Somnade ju halv ett-ett så kanske inte så konstigt. Får se vad den här dagen ger. Har iallafall kameran med mig. Haha!
Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0