Mamma och jag

Alltså, jag bara älskar vädret som är idag! Fast jag är ledig så skiner solen och det är helt underbart ute! Jag drog med mamma på över en timmes promenad. Det ni! Vi gick min vanliga sväng men stanade till hos Anna och Tim och störde dem i maten, sen gick vi vidare. Hihi! Det var kanonskönt, förutom att en ond insekt satte sig fast på min tröja så jag höll på att dö. Men annars gick det bra. Hehe!

Nu har jag funderingar på om jag ska baka bröd eller om jag ska ta det lite senare. Måste upp till chefen så han får hjälpa mig fylla i ett papper. Det är nog lika bra att göra först. Brödbaket är faktiskt inte tokviktigt just nu. Sen ska jag försöka få iväg lite paket också. Så frimärken måste jag köpa.

Lika bra att åka upp på en gång. Så får det bli.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin A

Hihi dumma insekt ;)

Ditt svar kom fram som det skulle.

Hoppas du får en tid snart hos farbror doktorn.

Kram

2010-05-17 @ 20:02:29
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0