Lugnet före stormen

Godkväller.

Har jobbat sen tre idag. Kom hem för en halvtimme sen. Ska snart in och lägga mig. Måste koppla av lite först, men nu börjar jag bli trött.
Har varit en riktigt lugn och skön kväll, men det är väl lugnet före stormen gissar jag. Sommaren är snart här och då kommer det inte bli många lugna stunder så det är bara att passa på att njuta så länge det varar. Men det är klart, det är ju lite kul när det rör på sig också.

Imorgon ska jag sminka Maria som övning inför hennes bal, sen ska vi åka upp till jobbet och käka tårta med Emmelie, som slutar hos oss. Tråkgt för oss men säkerligen jätteskönt för henne! Inte att slippa oss då, men att ha ett nytt jobb.

Sen ska Fredrik och jag in till stan och storhandla och träna. Kanske, kanske så måste jag förbi farfar så han får in lite mat i kylen. Får se om det behövs. Hemtjänsten är ju (återigen) på krångelstigen....*suck*

Men nu är det avsminkning och tandborstning som gäller. Usch ja, tandborstningen har blivit otäck! Jag tror jag har hål i tänderna. Det ilar och känns obehagligt som bara den i överkäken. Det är jättesvårt att borsta där, men det är bara att härda ut. Fick en tid på torsdag hos tandläkaren, får stå ut till dess iallafall.

Godnatt, sov gott! I will!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0