Kiss!

Wohoo! Jag kom just på att det bara är tre arbetspass inklusive idag,
som jag har kvar att jobba innan kortsemestern! Det ska bli så ljuvligt!
Blir ledig nästa fredag och då ska jag sminka Maria för studentbalen.
Helgen vet jag inte, men det blir nog chill, ska handla lite till festivalen då såklart och packa.
Sen på tisdagkvällen så åker vi ner till Sweden Rock och är där till på söndag när det är slut.
MEN, istället för att åka hem på söndag så fortsätter vi ner till Malmö för att se KISS också!
Åh, det ska bli så grymt kul! Det är så härligt att längta och jag gör verkligen det i år!
Hoppas det blir riktigt riktigt bra bara! Fint väder, bra band (det vet jag ju redan ioförsig),
kul folk och hela baletten!
Det sköna är också att när min kortsemester är slut så börjar jag jobba på tisdag och sen onsdag,
sen är jag ledig i fyra dagar igen. Hihihi!

Men men, nu ska jag fixa mina trashiga naglar!
So long!


Alltså, den här bilden var ju bara för söt så den fick också vara med.
Hittad på Google. Båda.

 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0