Ibland undrar man...

hur katter tänker. Våra är iallafall galna.
Sitter och äter frukost, har just kommit ut från en dusch. Ska åka till Milla om ett tag. Ska bli kul att träffa henne igen! Vad vi hittar på får dagen utvisa.

Fick hem paketet från Stayhard.se igår som vi beställde, men tightsen jag skickat efter var för stora så de ska jag göra ett byte på. Ascoola är de! Lånade bilderna från Stayhard.



Så beställde jag en tunika/klänning och en stickad tröja. Fredrik beställde en Affliction-tischa.




Så köpte jag en liten trådlös mus och Avatar igår på MediaMarkt.
Kom hem skitsent efter att ha tränat och handlat och allt igår, men nu finns det mat hemma igen och det är ju rätt skönt. Haha!

Ha en bra dag!
Tjing tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0