CherryCulture

Ok, nu har jag gjort min första order hos www.cherryculture.com. Köpte massa coola nagellack och ett par glittereyeliners. Dessutom hade de 20% på hela ordern fram till den 31/5 så det passade ju bra. Gick på 300 kr, men då kostade frakten 150 bara den. Men mycket kul blev det. Beställde några nagellack som heter LA Girls Rock Star. Namnen på lacken var så klockrena så bara därför. Haha! De jag beställde heter Supernova, Addict och Scandal. Hade velat beställa ett som heter Groupie, men det var out of stock.
Sen blev det ett par stycken med smala penslar så man kan göra dekorer också. Ska ta runt en vecka-fjorton dagar innan det kommer hem så vi får väl se. Har jag tur kanske det kommer innan sweden rock.



Nu är det inte de färgerna som är på bilderna, bara den vita. Men Rock Star-lacket är nog Groupie och det ska jag nog beställa när det finns om de är  bra.

Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0