Bella's choice

Hej hopp!

Sitter och ar målat naglarna igen för tredje gången idag. Tredje lagret med andra ord. Det är nagellacket från H&M, Bella's Choice som får hamna på. Dock inte så toppen att måla med. Täcker definitivt inte första lagret. Två täcker, men svårt att få jämnt. Tredje gick bra, men då torkar det inte stället. Njaaaee....H&M's lack känns fortfarande ganska b. Fina färger dock och får man in snitsen eller har en hel dag på sig så kanske resultatet blir bra. Annars är jag helt enkelt urusel på att måla nagellack.



Har haft en riktigt skön ledig dag idag! Vaknade halv nio och gick upp, diskade, käkade frukost, började i tvättstugan. Gick en sväng bort till Anna och vi satt och snackade ute i solen i över en timme. Sen bjöd hon på chili con carne innan hon droppade av mig när hon åkte till jobbet.
Då gick mamma och jag ut och grävde upp rabarberplantorna och satte dem i min rabatt. Så nu hoppas jag de fortsätter växa som de ska där, så jag kan göra mycket paj och annat gott i sommar. Hehe! 

Håller fortfarande på i tvättstugan men är väl snart klar. När lacket torkat lite så ska jag plocka in disken och sen kommer Fredrik förhoppningsvis hem snart. Han kommer nog nu förresten, om det är hans bil jag hör.
Ikväll blir det nog DHW och Cougar town som vanligt på tisdagar. Hehe! 

För övrigt så är det så grymt skönt att kunna ha altandörren öppen utan att frysa ihjäl nu.

Tjing tjong! 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0