24 timmars party!

Hej hopp...ok rubriken är nog något vilseledande, men rätt kul var det ändå!
Gick upp 05.20 i tisdags, efter att ha somnat ca 01.00. Gjorde mig ordning och packade väskan, sen for jag till jobbet. Där möttes jag bara av Daniel, som berättade att Tommy åkt. Eeeh? Jaha, men jag då? tänkte jag, men han hade bara åkt hem och plockat upp Jonas. Sen fick jag åka med också.

Det bar iväg till Julita, där vi Statoilare varit några gånger tidigare på dessa "kurser/partyn". Det brukar altid vara riktigt kul och så även denna gång. Däremot så blev det väldigt mycket dötid denna gång och maten blev inte som den skulle... Det var inte meningen att vi skulle få gulashsoppa till middag en kanonvarm dag som denna, men nånting gick snett.
Men det var strålande sol, massa roliga människor och bäst av allt (enligt mig) ett liveband istället för lama dj's! Att vi åkte hem på kvällen var också väldigt skönt istället för att behöva sova över. Men överlag en riktigt bra dag! Det positiva slog det negativa, definitivt.

Bjuder på några bilder, det togs ganska många. Heheh!






Gutefår hade de också. Jättesöta, men de sprang när vi ville klappa dem. Haha!












Vi vann pengar till spritkas.. Hrmm *harkel harkel* personalkassan också!
Våra vänner från Filipstad också!


Se kom bandet som jag inte minns namnet på, men bra var de och känner folk jag känner. Hihi! Det tyckte jag var roligt!




Några wierdo zombiebilder på mig och Maria avslutade kvällen. Haha!



Kommentarer
Postat av: Maria

MEN SARA DÅÅÅH !!!! :D shit vad kul vi hade ! undrar om vi kan ta den där sminkningen i morron ? kanske kan få bilerna av dej då oxå ;) Kraaam <3

2010-05-24 @ 15:44:14

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0