Vinnare

Hej! Är i sthlm och ligger i sängen. Har varit på Fredriks spelning och det gick toppen idag med. De vann på publikrösterna. Så himla kul! Nu är jag trött, har ont i magen och sugen på pizza. Kommer jag verkligen stå ut två dagar till? Jag kan det garanterat, men jag har verkligen inte viljan längre. Får se... Imorn ska vi nog till naturhistoriska museet. Det kan bli kul! Annars vet jag inte vad vi hittar på. Den som lever får se, som det så vackert heter. Skärholmen och tröstshoppa kanske. Haha! Haha igen! Fler än jag som drömmer sjuka drömmar hör jag! Det måste varit nåt med den natten alltså. Haha. Får se vad denna natt bjuder på. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

MÄH.....UPPDATERA????!! Jag är arbetslös.....

2010-03-16 @ 12:14:19

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0