Treat

Trotsade förkylningen igår och åkte till sthlm för att se Treat. En liter nässpray så var man ju nästan frisk sen. Nej, inte riktigt då men det gick bra ändå. Halsduk och tjocka jackan med full värme i bilen så var saken klar. Det var helt klart värt det! Otroligt bra spelning på bästa spelstället dessutom. Tyrol! Det märks att det är proffs som lirar och de är ju klart bättre än europe idag, så gubbiga som de blivit. Det blev en natt hos Reneé så nu är vi strax på hemväg. Ska bli skönt att komma hem, då kan jag snora bäst jag vill. Haha! Tror jag ska sätta mig och skriva hur bra jag är på saker och ting också och lite sånt... Baka bröd måste jag göra. Ska göra valnötsbaguetter och om jag hinner, hålkakor. Sen ska vi väl kolla på hockey, iallafall Fredrik. För övrigt är det så jävla skönt att vara lite sjuk så man slipper jobbet några dar. Just nu hatar jag det mer än nånsin för alla jävla rövslickare och Kappvändare! Bye!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0