Laptop

Sitter nu med datan i knät, i soffan. Har Jansas data här nu, som ska bli min eftersom jag får köpa den billigt. Schyysst! Sitta med datan i soffan hör ju inte till vanligheterna för min del iallafall. Hehehe. Men måste säga att det är rätt bekvämt. Det enda jag inte gillar är den jäkla musplattan. Jag vill ha en riktig mus, men det finns ju små trådlösa skrällen, annars vänjer man sig ju garanterat. Lite kul är det iallafall. Kan nog vänja mig.

Kan man kanske få bort den stora datan från vardagsrummet vartefter och ha den ståendes i trumrummet när det blir ordning därinne... eller nåt. Vi får se. Just nu känns allting här bara väldigt rörigt överlag. Kanske ska börja ta tag i saker nu när jag ändå är sjukskriven ett par dagar. Rensa garderoben kanske... Hahah! Baka bröd ska jag göra också... Är ju inte den som bara ligger och degar bara för att man är sjuk. Hatar att få liggsår av soffan bara för att man är sjuk, man behöver ju luft och rörelse ändå. Att man blir andfådd av att klä på sig får man väl leva med så länge.
På jobbet är det ju en annan sak, man måste stå och vara trevlig och upprätthålla fasad och se trevlig ut och sådär, hemma kan man ju sunka när man behöver. Plus att på jobbet håller man på med mat och det känns väldigt ofräscht när man är sjuk. Så hoppas det är bättre till lördag.

Aja, mycket trams blev det där. För att återgå till datan så ska det bli lite kul att fylla denna med musik och bilder och grejer som jag gillar. Hihi! Nog för att Fredrik får hjälpa mig med det mesta för jag är kass, men ändå. Haha!

Hipp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0