Jag ska hoppa fallskärm!

För ett tag sen så kom jag på den eminenta idéen att jag ska göra nåt speciellt varje år. Jag vill ha en upplevelse som jag kommer minnas och tycker är spännande och sådär. Att jag gör nåt annorlunda helt enkelt, så man har nåt att berätta för eventuella barnbarn och sådär. Haha!
Nej, men seriöst så tänkte jag det att man ska testa nåt nytt, som man inte gör varje dag. Just för att få en upplevelse utöver det vanliga...
Därför tänkte jag rivstarta i år med att hoppa fallskärm! Fatta, jag är höjdrädd, drömmer mardrömmar om höga höjder och kan knappt stå på en stol, så vad skulle vara bättre än det? Trotsa en rädsla och få en jäkla kick samtidigt!

Nu behöver ju inte alla saker vara kick-grejer, utan det kan vara att laga nån spännande, avancerad maträtt, gå nån kurs, göra nåt jag inte vågar, resa nånstans eller vad som helst. Bara nåt som inte sker i vardagslunket. Åh vad filosofiskt och fint de låter, inte sant? Hahaha!

Men men, helt seriöst så ska jag skajdajva. Det kommer ske på Skavsta flygplats. Har kollat in denna adressen för info: http://www.hoppatandem.nu/
Har inget datum satt eller ens betalat, utan än så länge är det bara en tanke. Men det ska ske.

Man kan köpa presentkort och använda, då kostar det bara 2000 kr, men lägger man till 1000 kr så får man det på film och foto också och det är ju en självklarhet! Så 3000 kr ska jag ta och göra ett hopp från ca 4000 meters höjd, som tar ca fem minuter. Japp, jag har bestämt mig. :P

P.S. Man får ha publik så jag hoppas ni, mina kära vänner kommer och tittar på det hela...eller varför inte joinar?

Kommentarer
Postat av: Milla

Har sett den förut. Tycker att den är lite för overklig. De kommer alltid undan med en hårsmåns avstånd... och det händer inte en eller två gånger utan ungefär 1 gång varje minut. Nae, ingen film för mig faktiskt. Har tröttnat lite på amerikanska storfilmer, även om de är bra gjorda. Tyckte du?



Kram kram

2010-03-27 @ 21:44:58
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Skynda dej så att inte magen hinner bli i vägen! =)

2010-03-28 @ 13:55:26

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0