Graviddrömmar!

Hjälp!

Jag vaknade av en läskig dröm imorse! Helwierd. En salig blandning av saker jag känner igen, ihopkopplade på helt fel vis.
 
Det var jag och en tjej, vars blogg jag läser. Jag har aldrig ens träffat människan, men hon var med ändå konstigt nog. Vi gjorde en massa saker, men hela tiden var jag grymt kissnödig och fick springa på toa hela tiden. Sen var vi i hennes lägenhet i drömmen, men i verkligheten var det min mosters förra lägenhet, men nu skulle den vara hennes och jag fick springa och kissa hela tiden.
Vet inte vad vi gjorde, men sista gången jag gick på toa, så kände jag en "knöl"/"bula" på nedre delen av magen och den låg och tryckte på  kissblåsan. Därav blev jag kissnödig hela tiden. Ropade på tjejen, som kom in och tittade och kände på knölen och jag undrade vad fan det kunde vara.
Så slog det oss båda samtidigt och vi tittade upp på varandra. Jag kanske var gravid!
Hon började rusa runt och letade fram sina graviditetstest, hon hade en hel påse, för hennes kille och hon försökte få barn, så hon testade sig varje vecka. Jag fick ett och satte mig för att kissa (igen). Det var ju inga problem förutom att det nu hamnade på golvet på nåt vis istället för i toan. Men det hamnade på pinnen också så medans jag torkade rent golvet från kiss så väntade vi på stickan och sen visade den då att jag var gravid!
Dessutom visade den hur lång tid det var kvar innan det var för sent att göra abort och det var bara en vecka.
Min sista tanke var att jag kommer inte hinna få tid och sen vaknade jag med ett ryck och var jävligt pissnödig! Klockan var halv fem på morgonen. 



Kommentarer
Postat av: Anna

och jag drömde den sjukaste drömmen inatt jag med!!!



Du och fredrik var i allra högsta grad med

och visade upp könsdelar vid kökbordet där emmelie, hennes mamma, din mamma stine å jag satt och åt godis...

heeeelt weirdo! ska berätta hela drömmen sen =)

Puss

2010-03-12 @ 12:10:16
Postat av: Lindsey

Haha...då ska jag inte gå in på vad jag drömde inatt, men sjukt var det.

BTW så såg vi remember me igår, den var bra, dock ganska tragisk.

2010-03-12 @ 13:38:22

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0