Chill

Hemma efter en mycket lugn kväll på jobbet. Har jobbat med Malin. Har varit så skönt att bara kunna chilla lite idag eftersom man fortfarande är förkyld. Ändå har vi jobbat väldigt duktigt. Nu är det bara imorgon kvar och sen är jag ledig en hel dag. Wohoo... Jaja, sen är det bara tisdag och onsdag och sen är jag ledig igen. Känns som de flesta där uppe behöver ett break just nu, inte minst jag själv! Ser verkligen fram emot varenda ledig stund!



Nu ska jag tvätta av mig sminket och sen blir det sängen. Nya friska tag imorgon! Hehe!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Thomaslinn

Very informative. Great site. Really professional.

2011-08-23 @ 12:57:38
URL: http://thomaslinn.blogh2o.com

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0