Ceylon Gardens

Goddag!

NU sitter jag med min frukost här på hallonshake. En kopp te också givetvis. Denna gång var jag lat så det blev en påste. Var så sugen på apelsinte, men det hade jag inte (hör och häpna) så det fick bli en gammal favorit jag hade på jobbet förut. Ceylon Gardens. Det är iallafall lite apelsinigt. Men min honung är ju slut så jag har honung med jordgubbssmak i. Får se hur det blir. Jordgubbar är gott och apelsin är gott.

Ska in och träna idag. Vi gick upp så sent igår så det  inte blev nåt. Är ju ledig idag med så då får det bli idag. Ska förbi Bauhaus också är det tänkt och så Maxi. Gå där och drömma om mat. Nej, nu blir jag sådär igen. Dags att sluta!
Fint väder vi har idag!

Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0