Bellas box

Alltså, jag är så sjukt besviken!! Förhandsbokade ju Bellas box för ganska länge sen, på Discshop för att få hem den nu idagarna när New Moon äntligen släppts. Bellas box är alltså en tredisc-version med massa extramaterial och även lite merchandise. Hade hoppats på att få hem den idag eller imorgon, men istället så fick jag ett mail ifrån Discshop idag.
De har inte fått tillräckligt med boxar så alla som förhandsbokat kommer inte kunna få sin box och jag är en av dem som inte kommer få den. Beklagar...
Blev så sjukt besviken! Här har jag gått och väntat och väntat på att äntligen få hem den jävla dvd'n och så får jag den inte!! Inte finns den att köpa nånstans heller eftersom den är slutsåld redan. Helvetes fan så dåligt!!! Visst, det kommer komma en fan edition som är samma dvd-material, men den kommer i MAJ. Så så jäkla länge ska jag få vänta för att få New Moon på dvd nu. Jävla sopor! Blev så arg och besviken! Men som tur är så har man en snäll mamma, så hon ska kolla om den inte finns på stan och i så fall köpa den.

Nu ska jag tröstäta hembakade negerbollar...

 

Kommentarer
Postat av: anna

Hahaha nästan så att du skulle byta all tur du haft i alla tävlingar åså mot boxen va?! =)

2010-03-22 @ 20:44:11
Postat av: Milla

Förstår din besvikelse. Jag skickade iväg Alex att köpa New Moon åt mig i söndags och den åkte på direkt när han kom hem med den. Såååå bra!! Så nu väntar jag lite extra till den 30 juni. :-)



Kramkram

2010-03-24 @ 18:17:54
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0