Ät detta och lev längre!

Sitter och kollar på Aftonbladet och hittade denna artikel. Den handlar om vad man kan frossa
 i om man vill leva längre. http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4626099.ab
Annars kan man ju, som jag, äta det bara för att det är himla gott!

Orkar ni inte läsa så är listan på bra mat, som är proppade med nyttigheter, här:

1. Äpplen
2. Björnbär
3. Svart te
4. Blåbär
5. Broccoli
6. Fullkornsflingor
7. Körsbär
8. Körsbärstomater
9. Kaffe
10. Tranbär
11. Mörk choklad
12. Grönt te
13. Apelsiner
14. Persikor
15. Plommon
16. Hallon
17. Röda vindruvor
18. Rödlök
19. Spenat
20. Jordgubbar

Hehe, det verkar ju ganska enkelt! För min del kommer det inte vara några som helst problem att fylla kvoten med svrt och grönt te, jordgubbar och choklad eller blåbär och hallon iallafall. Det enda som inte passa mig i smaken var rödlök, för det är inget gott, men allt annat slinker ner utan problem! Åh vad jag verkligen saknar jordgubbar just nu! Lånade bilden från Aftonbladet.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0