Aj som bara...

Halloj!

Har just ätit frukost, känner mig lite seg och trött. Hur mår ni idag?
Ska iväg och jobba om några timmar, men denna veckan är det bara idag och imorgon, sen är jag ledig igen. Plockade mina ögonbryn alldeles själv i morse. Aj som f*n vad ont det gör. Jag saknade Anna i det läget, hon är snabbare än jag. Haha! Men nu är det gjort, så länge jag stod ut iallafall.

Ska ut och rota i brevlådan nu, förhoppningsvis ligger det nåt kul där. Fast mest är det reklam och räkningar. Fast reklam tycker jag är rätt kul. Inte för att jag brukar åka runt och köpa det billigaste i alla affärer ändå, men roligt att titta om det finns nåt extra bra. Haha, nördigt.

Läser ni reklamen?

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0