Ny erfarenhet JUNI

Ok, nu sitter jag och är lite nervös! Jag har nämligen bokat in en ny erfarenhet här. Hehehe! Imorgon ska jag vaxa benen och jag är redan nervös. Har aldrig gjort det så det blir ju spännande. Höhö!
Nån vänlig själ som vill dela sina erfarenheter med mig?
Hur som helst, det är bara underbenen, börjar lite lätt, men nu ska Maria följa med mig så jag slipper gå själv. Hihi! Känns lite tryggare att ha nån att hålla i handen. Haha!

Läste dock lite och man ska helst inte sola på en vecka och man ska helst inte duscha det första dygnet. Vi som ska träna på kvällen...Jag kanske får ta och bara promenera eller nåt så jag inte blir svettig. Eller så duschar jag ändå, men med bara kallt vatten. Får se.
Aa usch, det kommer ju göra bajsont garanterat. Men vafan, jag har ju tatuerat mig ett gäng gånger och piercat mig så såååå mycket värre borde det inte kunna vara. Måste ju testa. Hihi!

Har ju alltid rakat förut och kört med den hemska epilatorn, men nu ska jag testa vax för att slippa hålla på så mycket. Det är ju inte direkt superkul att raka benen liksom. Det här ska väl åtminstone gå rätt fort.

Plick!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0