Jordgubbssylt och ost

Mörrn mörrn!
Eller ja, många skulle säkert kalla det förmiddag. Hihi! Lyckades sova lite längre idag. Vaknade till när Fredrik pillade på mig när han sa att han skulle åka, sen sov jag till kvart över nio. Skönt. Därav sen frukost. Rostade mackor med ost och jordgubbssylt. Gott!

Satt ute och solade igår och var, utan att överdriva, kanonröd på bröstet. Det mesta har faktiskt lagt sig nu och inget gör ont så det var ju bra. Tillomed ansiktet har fått lite mera färg. Kul! Jag som aldrig blir brun. Hehe!

Nu ska jag skriva en liten inköpslista på saker vi ska handla med oss till SRF. Får se vad som kommer saknas på den. Dessutom blir det en packlista. Dags att börja sätta fart och få lite ordning på detta nu. Det är ju för sjutton bara ett par dagar kvar! Och imorgon ska jag sminka Maria till balen. Mycket att göra nu. Bara att sätta igång med en to-do-list!
Tjing!

PS. Jobbar idag, sen har jag nästan två veckors semester. Wohoo!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0