Hängmattan, here I come!

Nu jävlar mina vänner, nu är det semester för min del!
Det är fantastiskt skönt! Framförallt efter en dag som igår. Hujedamig säger jag bara. Den var inte att leka med. Sov till kvart i elva idag, blev väckt av ett sms då. Behövde nog sova ut lite.

Nu ska jag gå ut på en promenad och sen vettetusan. När Fredrik kommer hem ska vi iallafall träna. Förhoppningsvis hinner vi hämta stolarna på JYSK också. Det var det jag fick sms om, att de fanns att hämta. Så kanske vi kan börja använda köksbordet och det snart. Hihi!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Då tkr jag att vi ska ta och cs inom en inte alltför avlägsen framtid. Pöss

2010-06-28 @ 14:11:12

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0