Full fart igår!

Hej där!

Vad har ni för väder idag? Jag hade hoppats på bättre, men huvudsaken är att det är fint i Norje resten av veckan. Hehe!

Igår blev en fartfylld dag. Höll på med allt möjligt hela dagen. Först tränade vi och badade lite, sen åkte vi runt till diverse olika affärer och handlade livsnödvändigheter till srf, bland annat ett solskydd till bilrutan och läppbalsam med solskyddsfaktor. Även lite mindre livsnödvändiga saker också, som mat. Fick köpa en matlåda till Anna på Mist också, som höll på att svälta ihjäl och så blev det ett gäng Rock Star. Fredrik köpte jeans också.

Sen till slut så åkte vi hem och jag dog i soffan en stund. Sen var jag ute och plockade mammas rabarber (med tillåtelse självklart) och gjorde en väldigt mumsig rabarberpaj. Men innan eferrätten, som var pajen, så proppade vi oss massa tacos och det var sjukt gott! Var galet hungrig. Efter all mat så var jag dock galet mätt istället.

Idag sitter jag här och har fullt med tvättstugan och ska diska också. Älskar att göra båda sakerna! Eller just det, det var ju fult att ljuga... Jaja.. Hehe!

Imorgon drar vi till sydligare och rockigare breddgrader!

Kommentarer
Postat av: Anna

För tillfället är det molnigt, blåsigt och regnigt i Norje. Sitter ett stenkast från festivalområdet.

Men det brukar ju bli fint.

2010-06-07 @ 11:47:14
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Manlig Livstil

Då önskar vi dig en trevlig resa!

2010-06-07 @ 12:04:46
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0