Balsminkning

Hello!

Snart bär det iväg till stan. Ska som sagt vaxa benen. Aj aj aj, sen ska jag och Maria åka till Maxi så hon får fixa håret och så ska vi luncha. Sen ska vi hem till henne och fixa sminket också. Efter det ska hon på sin studentbal. Hoppas verkligen sminkningen blir bra nu så hon inte blir gramse på mig. Hehe! Men det ska det nog bli.
Jag ska nog bara ta det lugnt ikväll. Vi skulle ju hoppa över träningen och bara ta en promenad istället. Kanske köra lite hemmaträning om vi orkar.

Så himla skönt. Nu är jag ledig idag och så tio dagar till framöver. Ska bli väääldigt skönt. Igår på jobbet var det riktigt mycket att göra. Vi hann inte ens göra allt som vi skulle...men så är det ibland. Känns ju som man är underbemannad oftare och oftare och ändå får vi inte anställa fler folk. Aja, nog om jobbet. Usch.

Nu ska jag fixa till mig lite. Uppdaterar sen med lite bilder på Maria om jag får. Hihi!
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0