Twilight Movie Night bilder

Just ja. Är ju så himla seg på det här med bilder ibland alltså. Helt fruktansvärt!
Hur som helst, vi var ju där och så var det paus och vi hade inget att göra, för Anna hade redan varit och kissat. *blink* så vi tog lite bilder.. Hihi!


Anna och Elin. Peace out girls!


Elin studerar ett glatt psykfall lite närmare... :P


Jag nämnde det va? Psykfall... Anna ser ut att tänka:
- Aahh, men jag får väl umgås lite med mojjet då. :P


Jag tror att Elin var lite sugen på Edward..
Hon ser ut att drömma något...


Jag gillar Bella, jag gillar Bella, jag gillar Bella....


Skitkul Anna, skitkul...att vi får vänta på dig när du kissar hela tiden. :P


Hur ska triangeldramat mellan Edward, Jacob och Bel, förlåt, ELIN sluta?!

Ps. Jag gillar Bella på riktigt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja sånt är spännande :)



Allt bra idag?

2010-07-07 @ 21:20:51
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anna

>shitusch vilken jävla fläskpadda som fastnat på bild!!

har knappt sätt några mer osmiCkrande bilder!



Men filmen var ju bra! (filmernA) KRAM

2010-07-07 @ 21:58:07

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0