Premiär

God kväll!

Idag har varit en riktigt härlig dag! Milla kom hit vid tio och vi fikade lite på kaffe och jordgubb/rabarberpaj ute på verandan. Riktigt härligt! Sen kom brorsan, sen mamma och sen Fredrik också så det var ett gäng som mumsade upp pajen. Efter fikat så tog Milla och jag en promenad och sen gick vi ner till badplatsen. Tog årets premiärdopp i sjön. Det var faktiskt riktigt skönt. Jag är ju lite kinkig annars, men när man väl kommit i så. 
Sen gick vi hemåt igen och gjorde lite sen lunch. Det blev ett sånt hopkok som när man tar vad man har och det blev riktigt smarrigt!
Till efterrätt blev det glass. Hihi! Snacka om ätardag. Men äta bör man.
Min fina vän åkte väl hem vid halv sex-sex nångång. Kul att träffa henne igen, det är inte så jätteofta. Så går det när man jobbar hit och dit.

Nu under kvällen har jag inte gjort mycket mer, käkat pizza och kollar CSI. Det får bli det sista också tror jag. Om jag inte ska vara duktig och diska. Får se om jag orkar. Är riktigt trött.

Imorgon blir det grillkväll med gamla klasskamrater och vänner. Lindsey, Elin och Mari kommer hit så vi ska chilla lite och ta ett par glas vin och så. Det ska bli riktigt nice!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ANNA

Vad mysigt det låter....

ett glas vin på verandan är fan inte fel!!

kram

2010-07-08 @ 22:30:29
Postat av: Lelle

Ja, det ska bli riktigt mysigt. Anna, kom du oxå vetja :)

2010-07-09 @ 08:53:32

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0