Sova? Redan?

Seriöst, jag dööööööööööööööööööööööööööööööööööööör av trötthet!
Har varit uppe sen 04.40. Usch, jag ryser ju bara jag ser siffrorna. Sov väl i tio minuter på soffan i eftermiddags. Har varit ute och gått med MLI efter jobbet och tagit en snabbfika hos Anna med henee, MLI och norska Stine. Vilken söt tjej och vad himla gulligt norska låter! Ja, så var ju kungen Lexus med också såklart och han åt kakor.
Sen har Fredrik och jag ätit pizza och jag är dödsmätt, törstig och trött. Men känns ju inte som man kan gå och sova redan. Klockan har ju inte ens slagit 22.00. Men dricka vatten ska jag och sen vettetusan.

Har iallafall sett klart Flickan som lekte med elden nu. Väldigt nyfiken på film nummer tre nu måste jag säga!
Nej, nu ska jag dö i soffan igen...eller sängen...eller jag vet inte. Jag skulle kunna krulla ihop mig på golvet och sova om det vore så... Men det behöver jag ju faktiskt inte.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0