Sminkningar

Jag lägger upp ett par sminkningar till när jag ändå håller på. Haha! Blev riktigt nöjd med båda förutom vissa småjusteringar och som vanligt så ser det alltid bättre ut på riktigt än på bild. Här är ögonbrynen också väldigt fula så ignorera dem! Haha!

Vet inte om jag minns riktigt allt här, men det är Microshadow Pascal in mot ögonvrån och Microshadow Zone i globen och så har jag Microshadow Muffin som highlight. Sen vet jag inte om det är fler. Haha! Kladdig eyeliner från Face och Diorshow Blackout-mascaran. Svarta kajelen i vattenlinjen är Darkest Shadow från Make Up Store.







Här blev en riktigt blåblå sminkning. Kände för att spä på kylan som  är ute. Hihi! Blev tillomed tillsagd att jag var väldigt fint sminkad när var inne på Make Up Store och shoppade loss. Hihi!
De här bilderna blev jäkligt fula, men ändå...

Har lagt ögonpennan Blue Lagoon på hela ögonlocket, Microshadow Aquarius på yttre delen av ögonlocket och suddat uppåt. I inre ögonvrån har jag lagt Microshadow Satin och den har jag även använt som highlight.
Den blåa, väldigt klumpiga glittereyelinern kommer från Make Up Store den också och heter Never Ending. Den är sjukt snygg men min börjar torka. Kan man rädda den på nåt vis? I love it! Om inte eyelinern blivit så ojämn så hade jag varit supernöjd. Men men...
Mascaran är densamma som vanligt.






Ja, det var för nu. Idag ska jag nog testa mitt röda glitter och köra på nåt brunrött tror jag. Får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är duktig =)

2010-01-09 @ 17:48:08
Postat av: Meeimei(My)

Så långa ögonfransar du har!

2010-01-11 @ 15:04:13
URL: http://meeimei.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0