Ny frisyr och färg!

Hej på er!
Många som är nyfikna och har väntat på detta inlägg? Hihihi! Vi kom hem mycket senare än vad jag trodde vi skulle göra, därför har det dröjt så länge.

Måste iallafall säga att jag är sjukt nöjd! Min frisör är grym! Hon tyckte också det blev kanonbra! Har bara fått massa glada kommentarer så det är kul.
Så, ja...det är väl ingen idé att hålla er på halster. Haha!

Här är två bilder som jag tog förut idag. Inne på toan på Media Markt om ni ville veta det också. Haha!

 
Min Jimmy Choo hänger i bakgrunden. Haha!




Kommentarer
Postat av: Anna

I say it again!



Fy fan vad snyggt! =)

puss

2010-01-29 @ 00:03:07
Postat av: Elin

COOOOOL BRUD!! Fan va snyggt det blev! Va kul! Det va mer eller mindre exakt sådär som jag tänkte mig att du skulle passa så bra i. Tänks så rätt jag hade!

åhh jag vill oxå fixa med mitt hår. Men det dröjer ju inte så länge innan min frisör ska slinga och greja med mitt hår :)

Ha det bäst! Och du, vi måste ses snart igen!

KRAMAR

2010-01-29 @ 08:08:19
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Svärmor

SKITSNYGGT !!!

2010-01-29 @ 09:15:50
Postat av: Milla

Skitsnyggt bruden!!

2010-01-29 @ 20:06:51
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0