Idag blev det bra!

Sminkningen jag gjorde idag blev jättefin! Vet inte om andra skulle hålla med mig, men tyckte den blev rätt diskret och fin, för att vara lila och silver och för att vara jag. Haha!

Ni får se den sen. Nu skriver jag bara upp färgerna så jag kommer ihåg vilka jag använt.

Cybershadow Silver (längst in)
Microshadow Sirocco (längst ut uppsuddat i globen)
Microshadow Flamenco (på sirocco och i globlinjen)
Microshadow Dramatic (mellan det silvriga och det lila)
Alltihopsuddad och så Microshadow White som highlight.

Diorshow Blackout Mascara
och eyepencil Vanilla på vattenlinjen.

På läpparna har jag läppennan Pink Crystal och på kinderna ett bronzingpuder från tidningen Solo, Wonderblush Cairo och IsaDora Snow Glow powder.

Allt jag inte skrivit märke på är från Make Up Store.

Är ni sugna på att se bilderna nu? Hihi! *hoppas hoppas*

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0