Gaaah!

Blogg.se vad har ni gjort? Varför ser min sida så konstig ut? Det tycker jag inte om. Ge mig normalt, jag hatar designförändringar. Haha!

Ska strax fixa lite frulle här och sen ska jag nog ut och skotta lite snö... eller det blir nog omvänd ordning faktiskt. Fredrik höll knappt på att komma iväg med bilen förut och det är grismycket snö på gården. Plogbilen gör ett spår rakt fram men inget åt sidorna så det han plogar gör ju ingen nytta. Jag får väl försöka se till så Fredrik kommer in igen iallafall, för sen ska vi iväg in till Norrköping också. Fixa frisyren och handla lite. Det blir att ta det väldigt lugnt till stan!

Nu är det bäst att börja. Återkommer med frisyr och färg senare under dagen.. kanske. Hihihi!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0