Ett år sedan.

Hej!

Idag är det ett år sedan vi krockade med bilen och hade turen att klara oss så bra som vi gjorde. Bilen rullar fortfarande, men har sina skönhetsfläckar. Men vem har väl inte det. Heheh! Men idag får lilla Starlie vila och jag tänker inte släppa ut henne på vägarna. Haha! Så idag blir det promenad till jobbet.

 

Vaknade tidigt idag för att Fredrik skulle iväg, men det var skönt att komma upp skapligt. Sen, mitt i frukosten kom två killar och ringde på dörren och ville täta klart våra fönster. Varsågoda och ge oss lite värme, sa jag då och så fick de te och kaffe. Roliga snubbar! En har gått i din klass Emmelie, om du läser detta. Han hette Martin.

Fick ju mina bekymmer igår med med personalkryssningen eftersom så många av oss var under den tillåtna åldersgränsen, men det har chefen styrt upp idag så det ordnade sig på bästa sätt. Skönt det! Ett bekymmer mindre. Det blir party trots allt. Wiiie!
På lördag ska vi ju dessutom ha tacokväll hemma hos chefen så även det blir kul!
Och på söndag ska jag på ljusparty hemma hos Anna. Ska hämta Lindsey då också om hon fortfarande vill. Anna, om du vill så kan jag nog slänga ihop ett par pajer till dess, så behöver du inte oroa dig för fikabröd. Hehe!



Nu ska jag nog ta och börja riva julgranen. Är lite sen med det, men det gör nog inget. Så nu ska det bli julfritt här.

Har ni rivit julen där hemma?

Kommentarer
Postat av: Elin

Julen är väck på så gott som några stakar som står i fönstrena :)

Kraam

2010-01-14 @ 13:02:28
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Anna

ja snälla snälla sara gör det så lä'gger jag fram köpta kakor =)

puss

2010-01-14 @ 17:16:06

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0