En trevlig och otrevlig kväll

Hej där ute!

Hade en både trevlig och otrevlig kväll igår. Var hemma hos Anna, efter att ha varit i stan och vi fikade och snackade en massa. Jag fick den peptalk jag behövde för det här med utbildningen och allt och hon kan mycket mycket mycket väl ha rätt! Så skönt att få lite pepp!
Så pratade vi om en massa annat och sen tog hon tag i pincetten och började göra ordning mina buskar till ögonbryn. Ajajaj... här började det otrevliga! Det var också det enda som var otrevligt så inte mer med det. Hatar att plocka ögonbrynen eftersom jag är så sjukt känslig och får megaont. Men det gick halvbra. Hon blev klar iallafall och resultatet blev jättefint! Sen sminkade hon mig också och jag tyckte det blev coolt, men Anna tyckte sådär. Tyvärr tog jag ingen bild och jag hade inte fått lägga upp den ändå. Hehe! Men en mycket trevlig kväll var det.

Gick hem och då var också Fredrik hemma. Trevligt att träffa honom igen. Och roligt att titta på hans arm. Den såg jätteläskig ut på sina ställen. Haha! Jag har inte ens frågat om att få fota för det får jag nog inte. Hehe!

Ska göra lite käk här vartefter och ikväll blir det lite mysakväll med film och snacks. Men förrst ska jag diska och ordna klart tvätten.

Vad ska ni göra ikväll?

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Meeimei(My)

SVAR: Ska köpa den när jag ska börja sminka ;P. Sminkar inte just nu..

2010-01-12 @ 15:49:04
URL: http://meeimei.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Jag ska ägna mig åt att snora ner hela lägenheten...är genomförkyld. Bra att Anna peppar dig med sminkursen, självklart ska du gå den. Du har juh redan material och talang...nu behövs bara ännu mer skills.

Kram på dig

2010-01-12 @ 16:14:01

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0