En katt i knät..

Åh, nu är jag mätt. Just käkat mat, potatismos, fisk och spenat. Så nu kommer jag bli stark. Hehe! Riktigt gott var det. Här är det nystädat och det enda som är kvar är att lägga på rena lakan i sängen. Skönt.

Nu ska här vispas grädde för jag vill ha fruktsallad och kanske en bit kladdkaka som finns kvar. Te är ett måste känner jag och så blir det film.
Men än så länge får jag nog sitta kvar här för Kissen hoppade upp i knät hos mig och la sig. Har ju verkligen inte hjärta att putta bort henne. Heheh!
Det får bli en omgång spel..

Snart är det dags att ta de små monstren till veterinären också för en andra vaccination. Sen ska de nog vara fit for fight. Men den konserten som kommer vara i bilen kommer nog inte vara angenäm. Bara att tänka tanken på att få in dem i transportburarna igen gör mig trött. Hehe!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ja vem vet jag kanske ockuperar trumrummet ;) hahah KRAM

2010-01-06 @ 20:06:28

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0