Bio

Sådärja, nu har det kommit igång igen. Vi hade missat ett proppskåp som satt i den andra änden av huset. Där var det en som var trasig och så tittade hyresvärden och grannen på en massa annat som jag inte fattade och så kom det igång. Förhoppningsvis är det varmt om ett par timmar igen. Annars blir jag lite deprimerad.

Ska fixa nåt att käka nu och göra en kopp te att värma kroppen med lite. Ikväll blir det bio och då tänkar jag äta popcorn. Gött! Göta Kanal 3 är det och jag vill egentligen inte ens se den, men Fredrik vill så han fick välja. Haha! Jag har ju iallafall en biocheck. Får han dessutom välja film, då får jag äta pruttpopcorn om jag vill. Hihi!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Fan vilken osis... men tur att det kom igång snabbt att ha kallt inne är inte kul... Här är det tvärtom nästan för varmt... Jag la mig på soffan o somnade vaknade av att vart skitvarmt då hade Buster klämt ner sig bredvid mig :) Kram o god fortsättning på det nya året hoppas det blir ett bra år KRAMAR

2010-01-01 @ 17:23:51

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0