Träna igen! Jippie!

Halloj halloj!

Så säger alltid granngubben till sin fru när han kliver in genom dörren efter jobbet. Det har jag hört genom våra lyhörda väggar. Haha!
Hemma från jobbet, tokskönt. Ledig imorgon och Fredrik föreslog att vi skulle åka in och träna, så jag får cykla, som är lindrigt för knät och så träna överkroppen i gymmet. Ska bli så skönt att få röra på sig lite! Det behövs!
Så ska jag förbi farfar också och betala hans räkningar och sånt nödvändigt.

Men nu ska jag avnjuta en kopp te innan det är sängdags.

Förresten så var det en rolig tant inne på jobbet idag som köpte en tidning, Aftonbladet, men hon sa inte Aftonbladet utan Aftonlövet. Hahahahahah! Jag tyckte det var askul! Fattar ni? Aftonbladet eller Aftonlövet. Hahahaha! Ja, jag tyckte iallafall det var roligt.

Godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0