Tö!

Hej hopp!

Här har man varit lat och inte uppdaterat. Ska man inte skriva i en dagbok varje dag. Hehe, vem bryr sig. *blink*
Har fortfarande ont i huvudet, sen i onsdags. Fattar inte varför det inte ger sig... Men det är väl för att man slappnar av och blir ledig... Men det är likväl jobbigt för det. Hatar huvudvärk. Umgicks med mina vänner Elin och Lindsey igår och vi hade supertrevligt! Alltid kul att träffa de tjejerna. Nästa gång ska det bli sminkkväll hemma hos mig och då ska jag banne mig inte lida av huvudvärk!

Idag blir en väldigt lugn dag, ska försöka rensa ur garderoben lite om jag orkar, annars får det bli imorgon.
Blev glad när jag kom till brevlådan idag. Hade fått brev av Veckorevyn. Hade blivit vinnare av deras korsord så hade fått två biobiljetter. Guu så kul! Jag blev glad på riktigt.

Nu ska jag dricka vatten och banka mitt huvud i väggen...eller nej, det sistnämnda ska jag inte göra, men det första.

Vi var ju på Make Up Store klubbkväll igår också. Ja, jag handlade...

Tjing!

PS, det är töväder ute! Så himla skönt, bara det inte blir floder, men nu vill jag snart se gräs!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0