Tjugotre

Hej!

Sitter här med träningsvärk igen. Fredrik och jag var inne och tränade igår, riktigt skönt att vara igång igen! Fast fortfarande är gruppträningarna roligast. Men vågar inte vara med riktigt ännu, ska nog ringa en ortoped först och kolla vad han/hon säger om det. Jag känner ju att det är skillnad i knät, för i det bra benet är det inget som flyttar på sig när jag petar, som det är i det mindre bra benet.. Vårdcentralen litar jag inte på alls, varför gå dit och betala 150 kr när de bara säger åt en att gå hem och käka Ipren? Det kan jag göra utan deras rekommendationer. Nej lite riktig hjälp vill jag ha. Men fan... det är så himla svårt att veta vad man ska göra. Hatar att slänga ut pengar på en massa sjukbesök och grejer och så gör de ändå inget åt det! Usch, vilket dåligt humör jag blev på!

Hur som helst, efter träning så åkte vi hem och började kolla på This is it, men så pratade jag med Anna och det slutade med att vi slängde av oss myskläderna och på med annat och åkte in till stan där Anna, Alex, Tim, Stine, Johanna och Pelle satt och hade det trevligt. Så när Fredrik och jag tillkom så lekte vi 23, leken som vi även höll på med på vår personalkryssning. Kul blev det! Hahaha! Hade det inte varit för att batterierna i kameran dött så hade jag lagt upp dem på en gång, men det får vänta nu.

Jag och Fredrik åkte hem ganska tidigt för de andra gick ut på nåt ställe och dit ville inte vi så troligen skulle vi träffas idag också.

Nu ska jag ut och slänga sopor och sen måla naglarna.
Pling! 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0